Kwiaty w pudełku darmowa instrukcja free template





Po co wysyłać staromodną kartkę, kiedy można stworzyć coś tak odważnego jak  trójwymiarowa kartka naśladująca kwiaty w  pudełku (ostatnio są bardzo na czasie). Mój sprytny projekt sprawi, że Twoje ręcznie wykonane prace będą naprawdę wyróżniać się z tłumu - zapoznaj się z moimi instrukcjami  i .. do dzieła!

Czas na zrobienie: 60 minut 
(lub krócej, jeśli posiadasz dziurkacze do wycinania gałązek i kwiatków)

Trudność: Średnio zaawansowana

Do projektu jak mój będziesz potrzebować:
biały karton (ja stosuję kartkę A4 gramatura 300)
dowolny kolor papieru o podwyższonej gramaturze (u mnie 160g)
zielony papier o podwyższonej gramaturze (160g)
dziurkacz w kształcie dowolnego kwiata
dziurkacz w kształcie gałązki/liścia
dziurkacz w kształcie koła (na środki kwiatków) 

1. Biały karton


2. Kolorowy papier o podwyższonej gramaturze (u mnie pastelowy róż lub zieleń)

3. Kolorowy papier o podwyższonej gramaturze (u mnie wiosenna zieleń)


Użyj powyższego szablonu, aby narysować, a następnie wyciąć kartkę. Sklej w miejscu gdzie zaznaczono napisem "klej" i zegnij karton wzdłuż przerywanych linii. Na zewnętrznych częściach "pudełka" przyklej centralnie kolorowe (u mnie pastelowe) części ozdabiające nasze pudełko. 

Wytnij pasek wewnętrzny z łukiem z zielonego papieru i przymocuj do wnętrza pudełka (na środku) jak na zdjęciach powyżej. Do tej konstrukcji możesz mocować dowolne liście i kwiatki. To najfajniejszy etap tworzenia kartki. Nie wzoruj się moim projektem, może masz lepsze pomysły, użyj swojej wyobraźni:)

I masz to - Twoja wyskakująca karta jest kompletna! Teraz możesz eksperymentować z różnymi kolorami i kształtami oraz tworzyć kartki na przeróżne okazje.


Komentarze

Popularne posty