Przed pierwszym wpisem chyba zawsze jest jest lekka trema...
To może się przedstawię. Mam na imię Agata. Jestem  żoną fajnego męża  i mamą czwórki wspaniałych  dzieci w wieku od 4 miesięcy do 7 lat. Prowadzę działalność w ramach której tworzę dekoracje domu oraz pamiątki okolicznościowe. Kiedy powstają nowe projekty ich pierwszymi szczerymi krytykami są właśnie moje dzieci.  Niejednokrotnie bywa tak, że dzieci podpowiadają mi jakieś pomysły, albo wymuszają zmianę kolorów:) Czasem ulegam, czasem nie. Uważam, że wszelkie uwagi pochodzące z zewnątrz należy wysłuchać z pokorą, bo przecież każdy z nas ma własny gust. A  przecież tworzę dla ludzi, nie dla siebie.
No dobra trochę też dla siebie, bo największą satysfakcję czuję kiedy dostaję pozytywną informację od zadowolonych klientów.

Pomysł na blog narodził się kilka lat wcześniej, założyłam go w maju 2018 i kiedy chciałam go porządnie rozwinąć, to pod moim sercem rosło już kolejne maleństwo. Jednak jak widać mało skutecznie mnie od tego odciągnęło... Znów tutaj wracam, żeby podzielić się z Wami kawałkiem mojego świata. Ludzie, którzy regularnie nabywają moje produkty twierdzą, że są piękne. A ja... jednocześnie cieszę się i im trochę nie dowierzam. Zawsze w głowie już mam wizję nowego lepszego dzieła:) Po prostu tak mam:)

Pamiątki są o tyle nietypowe, że tworzę je wyłącznie z papieru i tektury. Pomysły w głowie rodzą się wtedy, po prostu obserwuję świat i miniaturyzuję go  Realizacja niektórych projektów pochłonęła bardzo dużo czasu, obliczeń i przemyśleń. 

Zapraszam Cię do mojego miniaturowego świata.
Papier... nożyczki... akcja...!


Komentarze

Popularne posty